السبت، يونيو 26، 2010
حدث بالفعل في مستشفى الدمرداش الجامعي
انا اللي كتبتها عاشــــــ النقاب ـقــــة"نونو" في الوقت دة السبت, يونيو 26, 2010 12 تكلم حتى آراك
Labels:
مستشفى حكومي __ولا في الاحلام
السبت، يونيو 19، 2010
ست الحبايب في البيت الحمد لله

انا اللي كتبتها عاشــــــ النقاب ـقــــة"نونو" في الوقت دة السبت, يونيو 19, 2010 26 تكلم حتى آراك
الخميس، يونيو 17، 2010
مش مصدقة نفسي

اشهد الله العلي العظيم اني احبكم في الله
اليوم انا ما كنتش مع اختي المرافق لوالدتي بالمستشفى علشان كدة تركت تليفونها على الانترنت تتواصل معكم وطبعا انا بتصل بيها كل ساعة وكل ما اتصل بيها تقولي اقفلي بسرعة فيه تليفون غريب الظاهر علشان طلب التبرع بالدم اللي عملتيه
وقالت ان فيه سيل من التليفونات للمساعدة منكم ومن جروب فرسان الخير
الحمد لله بفضل الله وفضلكم تم توفير كيس دم اخدته امي اليوم وارتفعت نسبة الهيموجلوبين من تلاتة الى سبعة ونصف وغدا فيه كيس كمان هيكون موجود الساعة تسعة ونصف وباذن الله تعالى احتمال ما تحتاجش غيره يارب ودة برضه بفضل الله ثم فضلكم
دعواتكم ومساعدتكم ووقفوكم جنبي بيرجع لي الثقة في ان الدنيا لسة فيها خير رغم ان الاربع ايام الماضية اللي قضيتهم في المستشفى مع امي خلوني اقول خلاص ظهر الفساد حتى في الهوا اللي بنشمه وهنتكلم سوا في الموضوع دة باستفاضة بس لما افوء من الازمة دي
غدا باذن الله انا مع امي بالمستشفى وطلبت من اختي الاحتفاظ قدر المستطاع على التليفونات اللي اتصلت علشان اكلمهم واحد واحد
ومن هنا من قلبي جزاكم الله خيرا جزاكم الله كل الخيرساعدتوني ووقفتم جنبي بكل حاجة والله انا لما فتحت النت وشفت كم التفاعل
لم اتمالك نفسي وغرقت في الدموع بس من الفرحة
يارب ربنا يفرح قلوبكم كلكم ويسعدكم دوما واحد واحد ياربي حتى المسافرين برة واللي مااعرفش مدوناتهم ساعدوني
ياربي الحمد لله الحمد لله الحمد لله
مش عارفة اقول ايه ربنا يبارك لكم
ست الحبايب بكرة هحكيلها وباذن الله في تواجدها كدة مع رب العباد هخليها تدعي لكم كلكم
لكل أخ أو أخت فكر مجرد التفكير في انه يساعد او يدعي لي شكرا جزاكم الله خير الجزاء
مش عاوزة اكتب اسامي علشان لا يسهو مني اسم
ربنا يخليكم يارب
انا اللي كتبتها عاشــــــ النقاب ـقــــة"نونو" في الوقت دة الخميس, يونيو 17, 2010 15 تكلم حتى آراك
Labels:
أمل _عني
الأربعاء، يونيو 16، 2010
محتاجة لكم بشدة فينك ياخيخة
انا اللي كتبتها عاشــــــ النقاب ـقــــة"نونو" في الوقت دة الأربعاء, يونيو 16, 2010 30 تكلم حتى آراك
الثلاثاء، يونيو 01، 2010
أشكو اليك يارب
انا اللي كتبتها عاشــــــ النقاب ـقــــة"نونو" في الوقت دة الثلاثاء, يونيو 01, 2010 6 تكلم حتى آراك
الأحد، مايو 23، 2010
مابين هذا وذاك
انا اللي كتبتها عاشــــــ النقاب ـقــــة"نونو" في الوقت دة الأحد, مايو 23, 2010 7 تكلم حتى آراك
Labels:
من اوجاع الامة
الأحد، مارس 21، 2010
بفضفض معاكم وبس
انا اللي كتبتها عاشــــــ النقاب ـقــــة"نونو" في الوقت دة الأحد, مارس 21, 2010 5 تكلم حتى آراك
الأربعاء، يناير 20، 2010
انا شهيدة النقاب للحظة واحدة
وأتذكر صداقتنا القوية بعادل جرجس صديق زوجي منذ اكثر من عشرين عاما
واتذكر أستاذ ايليا والذي يطلب مشورتنا في معاملاته المادية ومشروعاته التجارية دوما وكلمته الشهيرة لي عارف ((انك ما بتكدبيش خالص))
واتذكرمدى تقبله ومزاحه مع صغيري يوسف ابني حينما احضر المصحف له وقال سمع لي ياعمو سورة البقرة فابتسم وقال انا مش حافظها يا ابني
ولما اقول له صلي على النبي يقول الف صلاة
واتذكر ماجدة جارتي القبطية حينما شاهدت صغيري يوسف وقبلته وقالت بسم الله الرحمن الرحيم
انا اللي كتبتها عاشــــــ النقاب ـقــــة"نونو" في الوقت دة الأربعاء, يناير 20, 2010 13 تكلم حتى آراك
الثلاثاء، يناير 12، 2010
متلخبطة وسودة ومؤامرة
هااااااااااااااااا
انا اللي كتبتها عاشــــــ النقاب ـقــــة"نونو" في الوقت دة الثلاثاء, يناير 12, 2010 11 تكلم حتى آراك
السبت، ديسمبر 26، 2009
كل دة وحشني اوي بالجامد خالص

وحشني سؤالكم وتواصلكم معايا
وحشني لما اكون زعلانة افتح مدونتي أشكيلكم همي وتطبطبوا علي بكلامكم
وحشني دعواتكم ووقوفكم جنبي
وحشني البنوتات الصغيرة اللي بتحب تاخد بمشورتي او تحكي معايا اسرارها
وحشني مناسبة حلوة تجمعنا مع بعض ونقف فيها جنب بعض حتى بكلمة تنورها
وحشني افتكر ذكريات جميلة عيشتها افتكرها معاكم او حاجة مؤلمة احكيها لكم يمكن نطلع منها بفايدة
وحشني الخير اللي بتعملوه وتساعدوني احاول اعمله معاكم
وحشني أزور كل واحد في مدونته ووحشني اسرتي الالكترونية التدوينية
وحشني كل شبر في مدونتي ووحشني حتى المعارك
كل حاجة وحشتني وحشتوني بجد
وبحبكم بالجامد خالص زي اسراء ما بتقولي
النت وصل بالسلامة وخلاص يا حبايب باذن الله رجعت لكم يلااستعدوا
باذن الله نستانف كلنا مقاومة والقوارير
استدعاء لمجداوية تلحقني مش عارفة ادخل كلنا مقاومة
كل عام وانتم بخير عام هجري سعيد علينا كلنا ويارب تكون سنة خضرا علينا كلنا
انا اللي كتبتها عاشــــــ النقاب ـقــــة"نونو" في الوقت دة السبت, ديسمبر 26, 2009 17 تكلم حتى آراك
Labels:
انا جيت


