الثلاثاء، فبراير 08، 2011

عاجل جداااااااااا

ارجوكم بسرعة

هناك تعليق واحد:

عاشــــــ النقاب ـقــــة"نونو" يقول...

عفوا للاخ الغير معرف اللي دخل قالي اني انزل انا ابلغ الثوار باللي عاوزة ابلغه وخاطبني بالكف عن تحريضهم من تحت لتحت ونصقف لهم من بعيدبالله نشرت التعليق وما اعرفش راح فين القصد انا لي ظروف تمنعني من التواجد في ميدان التحرير بصفة مستمرة لكن لا يمنع اني لازم اروح او روحت او هروح ولو لمرة واحدة ودة مش معناه اني لماروحت او لما هروح هقول واعلن اني اروح دي حاجة مش لازم اقولها علشان ابقى بطلة اما الحاجة التانية انا هنا في مدينة جديدة وعلى نطاق معارفي زي الاموات فيهم اللي مش فاهم ومش عارف حاجة واللي فاهم غلط وقلت كل واحد فينا له ميدانه اللي يؤدي دوره فيه وثالثا مش مطلوب مني اقول انا عملت ولا باعمل ولا هعمل ايه للثورة لان دي حاجة بعملها لنفسي مش لحد ورابعا ليه يا شجاع ما دخلتش باسمك وبالاكونت بتاعك؟؟؟ولا انت خايف يتعرف عنك حاجة مش كويسة ؟؟؟اهلا بيك معرفا في اي وقت