الثلاثاء، سبتمبر 18، 2012

نص كلمة

أبدو قوية هكذا أنا ..... اتقن التمثيل



فاتيما عاوزة اطمئن عليكي انك بخير
مدونتك ما بتفتحش
زوار مدونتي
مشتاقة لكم اوي وبيوحشني تعليقاتكم
اغفروا لي تقصيري
احبكم في الله

هناك 3 تعليقات:

فاتيما يقول...

انا بخير يا نونو

المدونة مفتوحة يا حبيبتى
مش مقفولة يمكن جهازك اللى معصلج معاها
او هيا اللى معصلجة معاه بقى
:)

وعارفة انا حكاية التمثيل دى
يبدو انه طبع حريمى
ربنا خلقه فينا عشان نعرف نعيش
والناس اللى معتمدة علينا
حياتها تمشى
لازم نبقى كويسين
ونضحك وكأن الضحكة بجد
عشان العيال
وعشان الأحباب
والأصدقاء
والأهل
والزمايل
وحتى الناس البعاد عننا
بس بنشوفهم كل وقت
ومينفعش مكنكونش زى العادى
عشان ميشيلوش همنا
ويتهموا اكتر ...

دا قدر النساء يا نونو ..
وخصوصا القويات منهن ..
قوة الروح اقصد
مش الطباع والظروف


انتى من هولاء
انتى قوية بقلبك وروحك
عشان كدا اللى حواليكى هما اللى
بيتسندوا عليكى مش انتى ..
ولهذا بتضطرى تمثلى
عشان هما يبقوا كويسين
وتأجلى روحك واحتياجاتها .. لبعدين
اللى بييجى بعدين قوى
او مييجيش
او ييجى فجأة ومتبقيش عايزة
ك)

يوووه
انا رغيت كتير

المهم
انا بخير
ويا رب انتى تكونى دايما يا حبيبتى
بألف مليون خير
انتى والعيال وجوزك واخواتك
وكل احبابك


ومنحرمش من سؤالك ولا محبتك

بوسات وحضونات لآخر الدنيا بقى

الدفاع يقول...

السلام عليكم من اكثر من ثلاثة اعوام تركتم طلب استشاره فى مساله قانونيه وغبت انا عن المدونه وما كنت اتخيل ان اجد كم الاسئله التى فتحت بابها ولم اكن متابعا حتى اجيب عليها ارحو منكم المعذره اولا وثانيا افادتى عما اذا مازلتم تحتاجون الرد على سؤالكم واسف على تقصيرى

الميكروباص يقول...

تهانينا بحلول عيد الأضحى المبارك وكل عام وانتم بخير